Pavo nerv control

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Pavo nerv control

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-08 10:00

Ik heb een shetlander met een kop van een belg maar het temperament van een wilde mustang Haha!
Hij is dus super voorwaarts maar over het algemeen net iets te veel van het goede. Vooral in het span is dat erg lastig als 1 pony stapt en de andere tracht te galopperen. Dit heeft meestal veel getrek en gemopper tot gevolg.
Op vreemd terrein wordt het nog erger. Met de voorkeuring bij de mendurance had hij hartslagen variërend tussen de 40 en de 100
Krachtvoer krijgt hij nauwelijks; 2 keer per dag een handje basisbrok. Daarnaast een schrale wei en hooi en wortels.
Nu dacht ik eraan op Pavo nerv control te geven. Heeft iemand hier ervaring mee? Volgens de verpakking werkt het ongeveer na twee weken, klopt dit? En ook belangrijk: wordt hij er niet sloom van?

DiezelPower

Re: Pavo nerv control

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 17:08

ik gaf pavo nervecontrol aan mijn draver en dat werkte erg goed,
dus ik heb er zelf goede ervaringen mee, eh nee je paard word er niet sloom van maar brengt het koppie wat meer tot rust.

Trouwens bachbloesem word ook veel aangeraden, daar heb ik ook goede ervaringen mee gezien

succes

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 21:43

ik geef mijn paard ook af en toe Nerv Control, ze worden er inderdaad niet sloom van, maar net een tikkeltje rustiger. Het werkt bij mijn paard na een dag of 2 a 3.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 22:21

ik heb het bij mijn merrie geprobeerd, maar ik merkte geen verschil...

Sientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 22:27

Napie schreef:
Ik heb een shetlander met een kop van een belg maar het temperament van een wilde mustang Haha!

ROFL

Sorry hoor, maar moest hard lachen om je hilarische omschrijving!

Maareh, ontopic: Wij geven Relax kruiden van Hoba Cultura ( http://www.dhpcultura.com/dieren/paarde ... vende.html ) aan onze drukke merrie. Bewijzen kan ik het natuurlijk niet, maar ik heb toch het idee dat het wel iets helpt. De paarden die we met oud en nieuw een schepje hadden gegeven, leken er ook rustiger bij te staan dan anders.

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-08 22:15

Ik zie dat in bovenstaande middel van Hoba Valeriaan in zit.
Dit mag je niet gebruiken als je wedstrijden rijdt. Hou dat goed in de gaten.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 16:16

ik geef van Feelgood30 een kalmerend suppliment.. de werking ervan heb ik ook nog niet gemerkt.. maar dat komt misschien nog wel.
Valeriaan mag je echt niet gebruiken als je op wedstrijd gaat.. en kan erg slaapverwekkend zijn.