Mijn pony is vorig jaar helemaal onderzocht door de veearts omdat hij niet goed in z'n vel zit:(even de verkorte versie) speelt niet meer met vriendje in de wei, hij gaat alleen in stap door het weiland en staat veel lusteloos voor zich uit te kijken. Ik doe wel veel verschillende dingen met hem (grondwerk, vd en wandelen) want hij vindt het wel leuk om even met me mee te gaan, beetje afwisseling. De veearts kon niets vinden (bloedonderzoek, inwendig onderzoek, foto's van voorvoeten omdat hij heel licht onregelmatig liep op de harde volte) en ze hebben nog een echo gemaakt van het hart omdat ik van een paranormaal iemand de aanwijzing heb gekregen dat zijn hart niet goed werkt (volgens hem een uitgerekte hartkamer = dil. cardiomyopathie); voor de echo hebben ze zijn haar afgeschoren achter zijn elleboog en dit is nu inmiddels bijna 4 maanden geleden en het haar daar is helemaal niet weer terugggekomen!!! De VA kon niets afwijkends aan het hart ontdekken op de echo, waarna ik de paranorm. heb opgebeld, die vertelde me dat het ook alleen te zien is als de pony zich ingespannen heeft. (Overigens heb ik met deze persoon wel heel goede ervaringen, en ken veel mensen met heel goede ervaringen dus ik heb wel vertrouwen in hem) Intussen ben ik dus nog geen stap verder en de pony is nog steeds zoals hierboven omschreven. Hij heeft geen wormen (ik laat iedere 3 maanden mestonderzoek doen), staat dag en nacht buiten met schuilstal, krijgt 4 keer per dag hooi, eet goed, verliest alleen bespiering de laatste maanden, slechte weerstand, geen mineralen tekort. Heeft iemand ervaring met hartproblemen met een paard of weet iemand hoe het zou kunnen dat het haar niet weer aangroeit, of misschien andere tips? Allemaal van harte welkom!