Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Isiss schreef:Rontgen zou ik wel graag willen.... Maar als het iets blijkt wat niet meer over gaat.... Zit ik straks met misschien een stokkreupel paard en torenhoge dierenartskosten... En als eruit komt dat ze niet meer goed word ben ik de rontgenkosten kwijt en dat is me nogal een bedrag dat je dan weggooit...
trickrider89 schreef:ik zou eerst gaan kijken, en als ze bevalt nogmaal terug gaan met je eigen dierenarts en uitzoeken wat er precies aan de hand is voordat je een beslissing neemt. Foto maken is niet duur als je precies weet waar t probleem zit heb je maar 2 fotos nodig
maar dan ga ik wel eerst even onderhandelen met de eigenaar over de prijs. Weet niet of ik het hier mag neerzetten maar is 1100 euro voor een up to datexfavretto merrie kwpn van 5 jaar met dat gebrek veel? 
Isiss schreef:Rontgen zou ik wel graag willen.... Maar als het iets blijkt wat niet meer over gaat.... Zit ik straks met misschien een stokkreupel paard en torenhoge dierenartskosten... En als eruit komt dat ze niet meer goed word ben ik de rontgenkosten kwijt en dat is me nogal een bedrag dat je dan weggooit...
Snackie schreef:Als je verstandig bent.. kijk je ook even verder.
Echt hoor..dr lopen dr zat..
Ik ga haar denk ik wel meenemen in mn komende week paarden kijken
Snackie schreef:Voor een "ongezond" paard... is de slachtprijs reéler.