Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Anoniem schreef:hoe oud is de pony ?
timokyana schreef:Weet je zeker dat het geen kneuzing is?
Is het de gehele hoef of alleen een plek?
Lancome schreef:Die van mij heeft regelmatig een "blauwe plek" op zijn witte hoef. Dit komt doordat hij voor op ijzers stond en in het land in de kudde bij het spelen en rennen zich zelf een tik gaf. Ik heb het ook wel eens gehad doordat hij een springbalk raakte. Ik zou me er niet al te naar om maken. Zoals jij het beschrijft is het volgens mij een "blauwe plek". MOcht je toch liever gerust gesteld worden dan kan je even de DA bellen en het hem voorleggen. Succes!
Hij is hier nieuw en ze zijn zo nu en dan de rang nog aan het bepalen .. ReflexionS schreef:Het kan een oude "blauwe plek" zijn, die groeit er vanzelf uit.

heiditjj schreef:mijn pony kreeg ook een blauwe hoef en vlak daarna werd ze hoefbevangen. Maar een hoefsmid zal daar wel meer van weten dus geen conclusies trekken voor die langs is geweest dan maak je jezelf onnodig ongerust.
Maar het was vandaag al weer minder

Bucas schreef:heiditjj schreef:mijn pony kreeg ook een blauwe hoef en vlak daarna werd ze hoefbevangen. Maar een hoefsmid zal daar wel meer van weten dus geen conclusies trekken voor die langs is geweest dan maak je jezelf onnodig ongerust.
Hij kwam niet opdagen...Maar het was vandaag al weer minder