warme lendenen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

haf_jessie

warme lendenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 17:00

Een lang verhaal, mijn haf merrie was afgekeurd op haar heupen,een jaar geleden, heeft rust gehad, da weer geweest en ik moet weer gaan longeren.
Rustig aan weer begonnen, en ze begint weer wat ruimer te lopen van achteren, ik laat de achterbenen echt ondertreden. Kost haar veel inspanning.Maar nu wordt het op de plek achter het zadel een beetje warm, ter hoogte van de lendenen. Na het longeren voelt het warmer als ervoor. Ze geeft geen pijn aan als ik er hard op druk. Iemand een idee?

garny95

Re: warme lendenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 17:48

Wanneer deze spieren meer aan het werk moeten dan zou het een normale reactie kunnen zijn. De vraag is alleen of deze spieren normaal/ al dan niet intensief belast kunnen worden ivm met de afkeuring van de heupen. Ik zou toch met de da overleggen en wellicht zou je de lendenen kunnen ondersteunen/ soepel kunnen houden met massage als dit toch een probleemgebied is. Als je er hard op druk doe je dat dan met de vlakke hand of met een vinger ?

haf_jessie

Re: warme lendenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-08 18:06

De da zei dat de heupen geirriteerd waren, dat kwam uit de scintigrafie. Aanhechting van spier naar heup geirriteerd. Hij denkt dat dat na een jaar rust opgelost moet zijn. Ze heeft al 1, 5 jaar haar achterhand niuet echt eronder geplaatst. heb gevoeld en met vingers hard, en met platte hand. Geen van beiden een reactie