gisteren heeft ze ons nog vollop lopen plagen toen we het hekwerk aan het maken waren vandaag lag ze ineens lusteloos in de wei .
ik kom met voer en geen reactie en als betje niet wil eten is er iets goed mis .
Dus ik loop snel naar dr toe komt dr gras er via dr neus eruit .
Dus ik dacht gelijk slokdarm verstopping .
Meteen de dierenarts gebeld deze was er binnen 10 min .
heel dr achterhand was slap en kon amper staande blijven toen we dr overeind geholpen hadden . temp was goed alleen dr slijmvliezen waren helemaal wit .
Dierenarts heeft dr pijnstiller gegeven en een ijzerspuit en die denkt dat ze wormen in haar maag heeft .
ze krijgen netjes op tijd een ontwormings spuit en in dr ontlasting heb ik zoals hij aangaf dat ik ze moest vinden dus niets gevonden .
ze moest op stal dat was dus drama pony loopt al 35 jaar 24 / 7 buiten en had daar dus ff geen zin in .
Eenmaal op stal moest ik dr brokjes gaan voeren want dat had ze nodig maar dan komen we dus bij het volgende probleem .
Ze is net hoefbevangen geweest en het ging dus net weer de betere kant op .
Zijn er mensen met tips qua voeding voor mini shet die een ijzer te kort heeft en net hoefbevangen is geweest .
Ze is voor dr leeftijd nog hartstikke energiek en zit nog steeds vol streken en het was ook naar om dr zo hulpeloos te zien .