Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Suzy schreef:Wij voeren ook altijd voerbieten. Ze zijn meestal zo rond Okt/nov, als ook de suikerbieten worden gerooid te verkrijgen.
We hebben ze buiten opgeslagen in het zand met stro bovenop tegen de vorst en een zeil erover. (blijven ze fijn vers)
Eens in de twee weken haal ik er een hoop onderuit en maak ik ze schoon.
Ik voer meestal ong. 2/3 kg aan voerbieten per dag, dat is 1 redelijke voerbiet. En ze vinden het heerlijk
Die dingen zijn wel heel erg vuil.. ik borstel ze wat af met een paardenborstel, maar ik denk dat ze na een dag borstelen nog steeds niet schoon zijn
Kan het kwaad als je ze niet schoon krijgt? 
Musetta schreef:De zak voederbieten is net aangekomen.Die dingen zijn wel heel erg vuil.. ik borstel ze wat af met een paardenborstel, maar ik denk dat ze na een dag borstelen nog steeds niet schoon zijn
Kan het kwaad als je ze niet schoon krijgt?
4 of 5 lijkt me ook wat veel, zeker omdat je paardje het dan niet gewoon is ze te krijgen.
Enfin, pas er dus voor op, mensen! amoebje schreef:hey, zou ik mogen vragen waar je je voederbieten nog vandaan hebt gehaald? Ik ben al een hele tijd op zoek maar kan hier in de omgeving (apeldoorn) helemaal niets vinden en wil ze heel erg graag hebben!!!