Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ikenindi schreef:ik adviseer je wel om iets met natrium te geven. dat is namelijk het enige dat ze te weinig uit hooi kunnen halen. verder moet je eigenlijk kijken hoeje paardje (na afbouwen!) reageert op het niks krijgen, en dan aan der hand daar van gaan kijken wat je bij kunt geven...
AngelsDitch schreef:Die man waar ik gisteren was voert granen (eigenlijk gewoon kippenvoer) en verder blanke en zwarte haver. Dit werd mij ook aangeraden (zelfde ras pony e.d.).
Hoeveel zou ik daarvan moeten geven en moet ik daarnaast nog een suplement geven?
Ze krijgt nu 1/4 biks s ochtends en 1/4 biks s avonds + hooi beide keren. daarnaast krijgt ze van mij na het werk een handje muesli met daarin een suplement voor zomer eczeem, een suplement om de voedingsstoffen wat beter op te nemen en een schepje kruidenmix. Verder hangt er ook een zoutsteen in dr stal (maar daar doet ze weinig mee).
Zou ik het biks kunnen vervangen voor de granen + haver en dan de suplementen erbij?