Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Twinklebel schreef:Ligt je zadel goed? Heeft ze misschien last van haar rug?

Lise81 schreef:2 weken is wel kort-dag om te verwachten dat je paard weer is hersteld. De combinatie dat jij hem los hebt gegooid, met flink wat galop en dat zij er 's avonds weer opstapt was waarschijnlijk te veel denk ik.
Doseren van werk lijkt me belangrijk. Daarbij is het niet altijd een goed teken als een paard snel wil galloperen. Dit heeft soms ook te maken dat het paard te stijf is voor een normale draf.
Ik heb ook het stukje film gekeken in je profiel - dat is van nu? (Als ze niet drachtig is, is ze wel risicovol zwaar!) Daar loopt ze ook in mijn optiek niet lekker, beetje zakkend door de voorbenen, de 3 passen dat ze gewoon loopt. Het is natuurlijk een moment opname waarvan ik eigelijk weinig van zou kunnen zeggen.
Als ik je paard zo zie zou ik idd nog eens een DA en een osteopaat naar haar laten kijken, dan weet je zeker of ze voldoende hersteld is om weer het werk op te pakken.
Dat is nu allemaal prima. Het werk wat we doen is ook goed. Het was geen echte maandagsziekte, maar wel wat stijfheid en opgezette ogen.