Voerneid

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Voerneid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:17

Hoi, ik heb heb mij pony ( van bijna 2) Van het kamp gehaalt.. De hoefsmit dnke dat hij moest 'vechten' voor zijn eten..
Hij stond namelijk op een klein stukje modderpuil met een stuk of 50 andere beesten.. Dit is ook 1 van de redenen waarom ik mijn pony's gekocht heb.. Maar hij heeft nu dus voerneid.. Hooi wil hij nog wel delen met zijn vriendje, maar mueslie, no way! Hij begint te bokken ectr. en ik moest vandaag ook al een klap op vangen.. en laatst was er ook een heel gevecht met een andere pony Nagelbijten / Gniffelen
Meestal schreeuw ik dan HEE en geef hem dan een rukje aan zijn halster.. Maar bij mij krijg hij gewoon goed te eten ( hooi, mueslei, gras) dus hij hoef niet meet te vechten.. Weet iemand hoe ik dit af kan leren? Graag tips..

jiehaaa

Re: Voerneid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 20:19

Afleren wordt waarschijnlijk moeilijk, maar ik zou hem eerst maar eens apart van de rest voeren. En zorg ervoor dat hij de hele dag hooi kan eten, als er voldoende is hoeft hij er niet om te vechten.

Anoniem

Re: Voerneid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-08 21:26

Appart voeren doe ik al , onbeperkt hooi krijgen ze ook al..
OJa mis om er nog bij te vertellen, 1 van hun poept ook in de drink bak in de stal Nagelbijten / Gniffelen