ik zit met een probleempje. Ik zal het proberen uit te leggen..
Sinds de kerst doet mijn paard heel erg raar met aansingelen en deken opdoen, zodra ze maar denk dat ik onder haar buik langs ga. Ik had toen met een zadel ( boomloos ) gereden, misschien met singelen iets tussen gezeten dacht/denk ik. Sinds ongeveer toen gaat ze dus met dr achterbeen trappen naar mn hand zodra ik iets wil pakken onder haar of in de richting van de plek van de singel. Ook gaat ze happen. In die tijd heeft ze mee 1 keer hard gebeten.
Maar toen ik haar later eten gaf, gaf ze geen ruk. Dus ik ging er na een week rust vanuit dat het aanstellen was en ben dus doorgegaan maar heel voorzichtig waar ik mee bezig was.
Het werd iets minder, maar het kan ook zijn dat ze zo iets had van ik krijg het haar niet duidelijk.
Nu heb ik vorige week weer een boomloos ( datzelfde ) zadel op haar gehad, want er ging een vriendin om. En nu was het weer bal, met de deken alleen al, ze werd gek. Vandaag met de longeersingel omdoen beet ze me volaan in mn arm, ik werd wel boos en heb haar dr op gewezen ( vriendelijk dan begrijpt ze me al, dus niet denken dat ik dr gemarteld heb ofso ). dat ze dat niet mag doen. Uiteindelijk ging ze nog wel raar doen.
Ook doet ze de laatste tijd raar met opstijgen, gaat ze helemaal naar achter hangen..
Ik dacht dat ook aanstellen was van het niet willen werken. Maar nu ik na ga denken na dat ze me gebeten heeft, ligt er wel een verband, want zodra het onder dr singel zeer doet en ik wil opstijgen komt er daar toch druk of wat dan ook terecht...
Wat denken jullie? Ik zat zelf te denken aan maandje rust, althans rust van de singel, lekker wandelen enzo. Of denken jullie dat het probleem ergens anders vandaan komt?
Graag reacties
ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Want dit schiet niet op.