Ik weet niet zeker of hier al een topic voor is,maar kon niks vinden.
De titel zegt het al..: Weet iemand vanaf wanneer je een veulen moet enten en chippen?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

CarpeDiem schreef:Apart dat op internationaal niveau een booster geldt in een tijdsbestek van 4 weken tot 3 maanden ( 91 dagen vooruit) na de 1e enting..
Sportpaarden mogen hier in NL gewoon jaarlijks geent worden. Dus niet alleen fok merries of recreatie paarden. Internationale paarden dienen halfjaarlijks geent te zijn. Waarbij dan weer een verstrijkings maximum van 3 weken geldt. Daarna dient met opnieuw te boosteren.
Lees je stukje nog een keer en jij beweert dat hij met de 4 maanden al geboosterd zou moeten zijn? Dus dan moet je m naar jouw mening met de 3 & 4 maanden al laten enten?
Mag ik vragen hoe je aan deze informatie komt?
dat is je goed recht. Ik vroeg me alleen af of je een artikel ofzo had waar dat in stond. 
CarpeDiem schreef:Die vraag was niet aanvallend bedoeld. Vroeg me alleen af waarom jouw richtlijnen zo afwijken van die van ons.
Maar als dit jouw ervaring is, dan kan ik me best voorstellen dat je daaraan vasthouddat is je goed recht. Ik vroeg me alleen af of je een artikel ofzo had waar dat in stond.