pavo aura koeken

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

woeliej

pavo aura koeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:02

Wie van jullie voert er nog meer pavo aura koeken? En dan alleen koeken of ook nog krachtvoer?

Ingeval van alleen koeken, wat voor arbeid verricht het paard/ de pony? Hoe bevalt het?

Strax als het gras weer groeien gaat wil ik mijn pony op alleen deze koeken gaan zetten. Hij word namelijk knetter druk van van dat jonge gras dus daar hoeft hij niet nog meer energie bij te krijgen. Daar in tegen moet hij wel trainen voor endurance. Dus ik vraag me een beetje af of dat haalbaar is?

Auky

Re: pavo aura koeken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:16

Ik heb dit het afgelopen jaar bijgevoerd aan mijn paard. Daarnaast kreeg hij onbeperkt ruwvoer. Voor hem was het echt voldoende, voer alleen wat muesli bij als ik een tocht van meer dan 5 uur gemaakt heb (i.v.m. uren minder grazen/hooi knabbelen).
Ben inmiddels overgestapt op Pavo Liga, daar zit minder suiker in en net zo'n laag energiegehalte.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:17

[VS] Pavo Summerfit?
[VS] pavo aura koeken of pavo liga voeren.
[VS] Pavo Summerfit of pavo Aura???
[VSW] Pavo Summerfit koeken
[VS] Summerfit goed of slecht ?
[VS] Summerfit ook in groot verpakking?
[SH] Wie voert zijn shetlander de Pavo summerfit koeken?
[VS] koeken van pavo
[VS] PAVO Summerfitkoeken
[VS] pavo aura koeken??
[VS] Koekje d'r bij???
[VSW] Pavo Summer Fit?

summerfit en aura = zelfde product kwa gehaltes, alleen ander naam om meer doelgroepen aan t ekunnen spreken met hetzelfde product (de pavo marketing machine is efficient Knipoog )

veel paarden kunnen prima op voldoende ruwvoer + een aanvulling op vit/min etc heel wat presteren , verschilt per paard , is dus gewoon bekijken

woeliej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 18:18

in pavo liga schijnt wel meer energie te zitten. Heb namelijk het pavo grooming team gemailt en ik kreeg van hun dus het advies om koeken te nemen en geen Liga vanwege het energie gehalte.

Grobegni

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:19

Mijn paard leeft ook alleen op gras, hooi en koeken. Hij krijgt er twee per dag (zeer zwaar paard Vork ) Als je paard al druk wordt van jong gras (dus veel eiwitten) zou ik niet weten waarom je nog extra krachtvoer bij zou geven? Dan wordt ie toch alleen maar gekker?

bobbymp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:21

die van mij heb ik er sinds kort ook weer op staan,bevalt prima!!
hij is niet meer zo hyper.

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 18:24

Ik voer in de zomer ook 1 koek per dag. In de winter nog Nature's best van pavo erbij.
Maar mijn pony krijgt voor de rest ook alleen hooi en gras.
Heb een tijdje andere muesli geprobeerd (iemand had wat over), maar daar werd ze helemaal hyper van.
Als ze genoeg energie hebben hoef je alleen maar aan vitaminen en mineralen te denken.
Dus genoeg ruwvoer, gras, een liksteen en idd bijvoorbeeld een pavokoek.

Marije_jiplover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:58

Via de zoekfunctie is dit onderwerp uitgebreid terug te vinden, daarom hier een slotje.