Dan ga ik mij toch echt wel afvragen of dit nou echt nodig is of niet ? Wat zit er allemaal in slobber wat een paard goed kan gebruiken ? Wordt hij/zij er feller van, mooier in de vacht of wat dan ook ? Ofterwel: Voegt het ook echt iets toe?
Paard krijgt nu brok, graan ( moest van DA ) en muesli. Ik kan evt muesli schrappen of minder geven wanneer slobber hetzelfde zou geven aan vitaminen enz.
Nu weet ik dat paarden slobber onwijs lekker vinden, nouja, de meesten. Tuurlijk gun ik mijn paard iets lekkers maar het moet ook weer niet over de top worden zeg maar. Hij krijgt naar mijn idee meer dan genoeg, mag evt beter in de bespiering komen(sneller spieren aanmaken), gladder in de vacht en een stuk feller ( al lijkt dat mijn ouders niet zo'n goed idee, t is al zo'n hete donder)
- Wat voegt slobber toe behalve een lekker hapje?
- Merk je verschil bij je paard, zoja, positief/negatief?
- Welke merken zijn het beste/meest gezond voor het paard?
- Waarom voer jij slobber ?
Alvast bedankt!
Noraly&Sisco

[edit] Las net ook nog iets over zemelen, deze kan je ook in de slobber doen. Wat voegt dat toe
? 
Werk op een dressuurstal met GP paarden, welke dus 2,5/3kg slobber krijgen per dag. Elke dag weer. Dit zou dus veel te veel zijn ? Wat kost zo'n zak slobber ? Niet zo gek veel toch ? Dacht aan ± 15kg voor €10 ? 

)
Als ik het door slobber deed at ze het wel op.