Hallo
Ik zal het even kort uitleggen waar ik mee zit.
Vorige week zondag is mijn paard geschopt door een ander paard, nou heeeft hij een klein wondje bij zijn hak , maar daar ligt het niet aan.
Maandag had ik hem gereden en hij was niet kreupel had er ook geen last van dat ik hem reed.
Nu had hij woensdag in eens een dik been bij de kogel vooral, heb ik hem misshcien over belast om toch toen maandag op hem te gaan rijden?
En hij het was wel iets afgezakt maar nog niet echt goed, ik loop eerst altijd even met hem omdat hij ook wat stijf er mee is met dat been, daarna spoel ik met koud water op het been zo dat het niet meer dikker word, en als ik naar huis toe ga krijgt hij nog coolings gel er op.
en dan staat hij op stal want wil hem eignelijk niet te veel er mee belasten , normaal gaat hij nog met 2 andere paarden (niet de gene die hem heeft geschopt) naar buiten in de buitenbak, maar ben nu wel bag dat als ik hem er nu bij zet dat hij het misschien over belast.
Dus mijn vraag moet ik he er wel bij zetten of niet zo dat hij toe wel maar beweging krijgt dan dat ik alleenmaar met hem rondjes wandel in de bak en even buiten op het harde.
En is het genoeg wat ik er mee doe.
Als jullie me kunnen helpen graag
Groetjes mary