Masters Horse mix + Vit crix

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stefanie_13

Masters Horse mix + Vit crix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-08 14:27

Hoi!

Mijn pony en ik hebben de afgelopen tijd een beetje moeilijkheden gehad rond het eten.

Eerst voerde ik haar Basisbrok van Havens,daarna heb ik haar Ponybrok van Subli gegeven omdat ze anders te heet word en niet echt bepaald handelbaar.
Na verloop van tijd werd ze ook al hierdoor heet, en met wikken en wegen zijn we uitgekomen op een kwartje per dag, daarbij werd ze niet geprikkeld en kreeg ze toch d'r pitamientjes en mineraaltjes Bloos .

Sinds de zomer kreeg het arme kind ineens allemaal rare aanvalletjes, een soort koliek aanvalletjes, zo fijn, ahum.. Schijnheilig
Ook daar zijn we uit gekomen: Slobbel elbij! Ze zit nu sinds 1 1/2 maand aan 0,5kg Ponybrok en 0,75kg Slobber Mash van Havens (voor o.a. de gevoelige spijsvertering).

Maar steeds merkte ik dat ze minder fit werd, dus gooide ik er steeds meer bix bij. Op een gegeven moment zat ze gewoon op 1kg ponybrok en 0.75kg slobber, zonder resultaat...
Weer om voedingsadvies gevraagd en mij is toen aangeraden om met Vit-crix van Masters te werken.
Ik heb een beetje rondgeneusd en ik denk dat ik de Horse Mix + Vit Crix ga voeren.
Daar heb ik een zak van besteld die a.s. Woensdag binnenkomt.
Ook ben ik nu maar over gegaan op Basisbrok van Subli, omdat ik denk dat ze van de Ponybrok te weinig krijgt, omdat ik nu meer met haar werk.

Nu het grote gis spel.... Want het leveringsadres kon mij niet de informatie geven die ik gehoopt had..

Wat moet ik nu doorvoeren en hoeveel?
Basisbrok 0,5kg (voor de arbeid)
Slobber 0,5kg (voor de spijsvertering)
Horsemix + Vitcrix (voor de extra vitamientjes) +
Totaal: Goeie samenstelling?

Ik hoop dat het een beetje duidelijk omschreven is, zo niet, ask me...
Maar ik hoop dat ik jullie als hulplijn in kan schakelen Vork

Alvast bedankt!! Haha! Pling Haha!

Groetjes!