Nou de was vee-arts wezen kijken en die zei dat we maar even langs de kliniek moesten gaan voor foto's. Hij dacht namelijk al dat het niet goed zat.
Uiteindelijk zijn we doorverwezen naar de Dierenkliniek in Ridderkerk en zijn er foto's gemaakt op die foto's werd duidelijk dat ze artroze heeft in d'r nek.
Dat kan niet overgaan hebben we gehoord in de kliniek, we hebben nu prednison daarmee gaan we kijken of het slepen van d'r ene voorbeen minder wordt. Pas als het weer 100% is dan zouden we weer een beetje kunnen gaan rijden, voor die tijd is het te gevaarlijk en is de kans dat Safier zo'n pijn krijgt dat ze zich laat vallen en dat ik eronder lig of dat haar spier voor een tijdje doodslaat.
We hebben prednison meegekregen van de kliniek. Het zou kunnen dat die prednison aanslaat, toen de vee-arts kwam had ze al een prik gekregen met vergelijkbaar spul maar dat sloeg ook niet aan.
We hopen dat dit aanslaat want anders kan er niks meer met haar gedaan worden omdat ze dan steeds meer pijn krijgt. Als het zover komt dan zullen wij helaas afscheid van haar moeten nemen.
Me moeder, me vriend en ik hebben het hier heel moeilijk mee