Ik kwam gisterochtend terug van 16 dagen vakantie uit Mexico toen ik de drang had om naar stal te gaan. De taxi had ons thuis afgezet om 12 u, daar heb ik eerst 3 truien en 2 broeken aangedaan (30 graden verschil Mexico - NL) en ben naar stal gereden.
Ik kwam daar aan en daar stond mijn kleine vriend met 2 stalgenoten, de pensionhouder en de DA en een zwaar bloedend been. Het was 10 min voordat ik op stal kwam gebeurd...
De DA heeft Nanu op stal staand gehecht (zwaar onder de verdovende middelen + een praam om) en daarna ingepakt met een mooi rood drukverband.
Nu heeft Nanu verplichte boxrust, antibiotica, plaspoeder en pijnstillers en donderdag komt de DA weer kijken hoe het ervoor staat. De prognose is positief in ieder geval.
Hij ziet er nu zo uit:

Gisteravond was het nog erg met hem en ik ben tot 23u gebleven toen hij eindelijk rustig stond te slapen onder een dekentje (ivm het vele zweten wat hij had gedaan).
Ik was in totaal 34u op met een jet-lag en had al 13u niet meer gegeten, vanmorgen om 7u was ik weer op stal en het ging goed met mijn kleine vriend. Ik ben net weer thuis, ik heb z'n dekentje afgedaan en veel hooi neergelegd bij hem en ga over n paar uurtjes weer kijken bij hem (in de tussen tijd let de pensionhouder op hem - kan ik even slapen).

Die van mij heeft ook een gat teveel in dr been gehad en is nu ( jaar later) echt makste schaap in de omgang.