Merrie met vage klachten.

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pluklief

Merrie met vage klachten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 21:21

Hallo
Mijn merrie saar heeft al een tijdje een beetje last van wat vage klachten. Ze is wat slomer en trager dan het hoort.
Dit is denk ik sinds de winter. Ik heb ook het gevoel dat ze minder ruim loopt dan vroeger. Ik vraag me af of ik hier nou mee naar de DA moet want het zet niet echt door ofzo ze is niet duidelijk ziek.

R_obin

Re: Merrie met vage klachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 22:20

Marloes, vervelend zeg. Maar je kan altijd de DA laten komen en even laten kijken. Lachen

jan__timmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 11:51

miss verstandig om bloed te laten controleren

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 11:53

heeft ze geen bloedarmoede, dat had die van mij namelijk ook. Kun je zien aan het tandvlees als dat witter is als anders. ZO ja dan moet je even aan de dierenarts vragen wat je mag geven. Ik kijk altijd naar het ijzergehalte in sportmineralen enz. Waar veel ijzer in zit, krijgt mijn paard er extra doorheen. ALs je twijfelt toch even het bloed laten controleren. Ik check mijn paard door te kijken naar het tandvlees en oogleden, maar als ik zelf het niet vertrouw laat ik bloed afnemen. succes ermee ik hoop dat je er wat aan hebt.