Uitslag laboratoriumonderzoek. Wie o wie kan mij helpen?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Ella_

Uitslag laboratoriumonderzoek. Wie o wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 18:31

Lieve bokkers,
In januari is na veel kwakkelen, dierenartsen, en ziek zijn mijn lieve paardje voor mij en iedereen toch snel en onverwacht overleden. Ik had haar nog maar 10 weken, en aangezien ik in een dorp woon waar veel gepraat wordt heeft de handelaar (ook uit mijn dorp) van wie ik haar gekocht heb aangeboden om een onderzoek in te stellen naar de precieze doodsoorzaak. Hij heeft me toen belooft dat als blijkt dat ze al iets mankeerde toen ze zijn stal verliet hij het 'op zou lossen'. Ik was hier natuurlijk heel erg blij mee.
Sindsdien heb ik er wel steeds achteraan moeten zitten, maar goed, ik heb nu een uitslag gekregen op de fax. Probleem is dat ik niet heel goed uit de voeten kan met de uitslag, omdat die nogal veel medische termen bevat. Voordat ik de handelaar weer ga bellen, wil ik eerst weten waar ik over praat, dus mijn vraag is of er iemand is die mij kan/wil helpen met de medische termen in het rapport van de kliniek.

edit: typo

marloesPG

Re: Uitslag laboratoriumonderzoek. Wie o wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:54

Hoi,
ik kan je misschien wel helpen. ik ben op het moment bezig met een cursus voor dierenartsassistente paraveterinair dus misschien kan ik je er wel uit helpen.
groetjes marloes

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:57

Waarom ga je met de uitslag niet gewoon naar je dierenarts? Die kan je precies vertellen hoe of wat. Lachen

marlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 20:28

idd langs de DA, die weet precies wat erop staat

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 07:56

Gewoon even langs de DA gaan met die uitslag. Het kan altijd zo zijn dat je hier een verkeerde uitleg gaat krijgen en dan sta je mooi voor gek.....