Lucht in Koker van mijn Ruin

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Almighty

Lucht in Koker van mijn Ruin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 10:47

Een vraag: mijn ruin maakt afentoe tijdens het werken zn geluid in de koker. Dat er dus lucht in de koker zit! Dit is best een heftig geluid. Ik weet wel uiteraard dat het geen kwaad kan. Maar is hier nu niets aan te doen zodat dat geluid er niet is? Het is gelukkig niet altijd maar toch wel een rotgeluidje.

MissPK

Re: Lucht in Koker van mijn Ruin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:48

Heel hard muziek op zetten of watjes in je oren doen wil nog wel eens helpen tegen dit "probleem"! *LOL*

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 12:27

hahaha lijkt me niet echt een oplossing ahaha...maar goed..je moet er blijkbaar gewoon aanwennen dat het erbij hoort? Dus geen handige trucjes om dit geluid weer weg te krijgen tijdens training en rijden straks?

mhollander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:28

denk niet dat je er iets tegen kan doen. Mij werd verteld dat het ook komt door dat ze heel ontspannen zijn dan. (weet het niet zeker hoor)

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 12:36

moet je een merrie kopen.
hengsten en ruinen hebben dat nou eenmaal.
niks aan te doen

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-08 23:19

Ja die is erg flauw een merrie heeft weer andere problemen die ik storender vind dan dat koker geluid..maar dacht als ik dat kan doen....met wat minder geluid waarom niet. En ja zou wel eens kunnen ik hoor het vaak alleen als mijn ruin heel ontspannen is....gewoon aan het spelen met mij....maar we hebben overal huistuin en keuken middeltjes en wilde gewoon eens weten wat er voor dit bestaat en weet inmiddels al lang dat het geluid ontstaat door lucht in de koker en heb begrepen als ze het dan een keer in en uitschuiven het weer weg kan zijn.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:20

Misschien het gat afplakken? *LOL*

Nee denk niet dat er hier voor een oplossing is.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:24

Sommige doen het vanwege de ontspanning, sommige vanwege de spanning. Als ze het vanwege de spanning doen kun je er dus wel wat aan doen. Die van mij doet het ook met spanning maar ik stoor me er niet aan, anderen geloof ik wel Nagelbijten / Gniffelen