(let niet op mijn rare kop
het gaat om de rug )Is dit gewoon aangeboren ofzo? want meestal zie je dat bij oudere paarden..
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

het gaat om de rug )
Sies schreef:misschien is je pony gewoon een laatbloeier, laat hem nog lekker wat groeien en kjik over een jaar nog maar eens.
laten we dat maar hopen dan ztugwell schreef:Hy, je paard is wat overbouwd, maar daar kunnen ze oud mee worden hoor en het ken in de loop van tijd nog wegtrekken .
Ik denk alleen wel dat als het zo blijft hij eerder meer op de voorhand zal gaan lopen, dus je moet wel opletten dat je hem goed vanuit achteren blijft rijden.
odje schreef:met bovenstaande eens.
dit paard is nog niet uitgegroeid
geef hem/haar de tijd en kijk volgend jaar eens of je al kunt rijden.

)garny95 schreef:odje schreef:met bovenstaande eens.
dit paard is nog niet uitgegroeid
geef hem/haar de tijd en kijk volgend jaar eens of je al kunt rijden.
ja ik zou hem ook nog een jaartje of langer in het land zetten om uit te groeien
Moelie schreef:Dat is idd overbouwd, dat heb je soms bij jonge paarden. De mijne word in Mei 2 en die heeft het ook heel erg, zijn kont is ook een stuk hoger dan zijn schoft.. Trekt meestal wel bij, hoelang is ze trouwens al ingereden??
) . Ouder dan ik had gedacht, maar toch zou ik 'm nog even de tijd geven om verder te groeien.