vragen over maismeel...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stacy S

vragen over maismeel...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-08 22:31

Ik was gister bij de Kliniek voor de benen van m'n paard.. maar nu vielen de Da en de Hoefsmid over het "vlees gehalte" (om het zo maar eens te zeggen) van m'n paard.. Ze ziet er super uit glast en is super glad, je ziet geen ribben oid maar ze vonden dat ze wel meer vlees mocht hebben, Ik vertaal dat naar dat ze wel wat dikker mag zijn..

Na wat zoeken kwam ik bij maismeel en pulp, het laatste is voor mij niet echt een optie omdat je dat moet voorbereiden enz..
Mijn vragen:
- waar kun je maismeel krijgen? (ook bij de welkoop?)
- hoe voer je het en hoeveel?
- en wat kost een zak ongeveer?

Paardje is verder goed gezond, bijna 6, onder controle van de tandarts, krijgt ruim voldoende kuilvoer en krijgt 3kg brok. MAAR ze is in jan. verhuist naar een andere stal waar ze een ander merk brokken krijgt, deze at ze eerst niet, nu wel.

alvast bedankt!

ikenindi

Re: vragen over maismeel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 12:02

bij de welkoop.
ik maak het wel nat, maar zie eerlijk gezegd niet dat het echt uitzet. maar met muesli er door is het een heerlijke slobber:)
een zak kost geloof ik iets van 7 euro? gewoon zo`n grote zak is het waar je ook brok in kunt kopen... maar gewoon even de welkoop vbragen. bij mij moesten ze het wel bestellen...

Djilna

Re: vragen over maismeel...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-08 12:01

SVP zoekfunctie gebruiken, zijn meer topics over maismeel.