De holistische da is geweest en heeft haar onderzocht. De pijn komt hoogst waarschijnlijk uit het griffelbeentje, gebroken denkt ze niet, dat voelt anders, maar zeker wel beschadigd.
Toos staat nu 6 weken op boxrust ( lees: kleine wei de eerste 2 weken en daarna toen bleek dat ze nog prima met een mank been kan galopperen met haar vriendje op een heel klein stukkie wei), met medicijnen en ondertussen zijn we bijna op de 3e week. De eerste week dus dat ze echt niet kan racen.
Helaas tot op heden nog geen verbetering.
Na 6 weken moet het óf over zijn en anders een foto...
Alleen... Toos is nauwelijks te laden ( daar wilde ik nou net aan gaan werken omdat het grondwerk steeds beter gaat
) dus om dr nou op de veewagen te zetten en naar de kliniek te rijden vind ik niet echt een succes.Nu lees ik regelmatig over mobiele rontgen apparatuur...
Wie heeft dit? (namen van klinieken)
Met welke kosten moet ik ongeveer rekening houden? ( niet van belang, maar dan weet ik ong waar ik op moet rekenen)
Hoe gaat het in z'n werk? Hoe ziet zo'n apparaat eruit? Hoe wordt de foto gemaakt? Is het een groot iets of gewoon een klein apparaatje? Ik heb echt geen idee waar ik aan moet denken, wie kan er antwoorden geven?
. Dat was bij ons één keer fout gegaan...
en dan wordt het een duur grapje)