Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
stephanie09 schreef:hoezo kan je niet met haar buiten lopen/rijden zonder het te beslaan ? als ik dat vragen mag

ook kan je opletten hoe ze loopt
mijn verzorgpaard had altijd dat hij na het bekappen wel even vreemd liep maar dat is snel over
ik kan er veel niet over oordelen ben natuurlijk geen hoefsmid dus je zal het allemaal morgen wel horen
vreemd dat de hoefsmid wel heeft bekapt terwijl hij zei dat het nog niet hoefde
ach tjaa ...
stephanie09 schreef:dan hoef je je echt geen zorgen te maken hoormijn verzorgpaard had altijd dat hij na het bekappen wel even vreemd liep maar dat is snel over
ik kan er veel niet over oordelen ben natuurlijk geen hoefsmid dus je zal het allemaal morgen wel horen
ach tjaa ...
stephanie09 schreef:voorzichtig neerzetten op het harde en op het zachte normaal lopen. het was gewoon wennen voor hem

love_speedy schreef:stephanie09 schreef:hoezo kan je niet met haar buiten lopen/rijden zonder het te beslaan ? als ik dat vragen mag
omdat haar hoeven echt heel erg kort gaan worden en gaan brokkelen,we kunnen bij ons in de buurt lekker paardrijden enzo, dus ga veel met haar naar buiten.
love_speedy schreef:stephanie09 schreef:dan hoef je je echt geen zorgen te maken hoormijn verzorgpaard had altijd dat hij na het bekappen wel even vreemd liep maar dat is snel over
ach tjaa ...
hoe bedoel je vreemd lopen?