cavallo pastern fraps

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

koetjeboe

cavallo pastern fraps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 19:11

Ik heb gisteren mijn nieuwe, hoefschoenen gekregen van het merk cavallo,
Voor achter waren ze te groot dus een maat kleiner is besteld, voor pasten ze wel.
Ik had er ook de pastern fraps bij besteld. alleen als ik die dingen aan wil doen kruipen ze om hoog. heeft iemand hier een foto van hoe ze bij jullie zitten, en hoe krijgen jullie ze aan doen zonder dat ze omhoog kruipen of dubbel gaan zitten.

Deighton

Re: cavallo pastern fraps

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 20:25

kimmy1985 schreef:
Ik heb gisteren mijn nieuwe, hoefschoenen gekregen van het merk cavallo,
Voor achter waren ze te groot dus een maat kleiner is besteld, voor pasten ze wel.
Ik had er ook de pastern fraps bij besteld. alleen als ik die dingen aan wil doen kruipen ze om hoog. heeft iemand hier een foto van hoe ze bij jullie zitten, en hoe krijgen jullie ze aan doen zonder dat ze omhoog kruipen of dubbel gaan zitten.

Op de site van Cavallo staat exact beschreven hoe e ze vast moet zetten.
e klit ze vast aan de flap aan de voorkant.
Zou toch moeten werken?

Simon

koetjeboe

Re: cavallo pastern fraps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 22:18

Ah simon. Jij bent ook de bekapper die ik aan telefoon heb gehad. Nou ik probeer ze net zo vast te maken als dat op de site staat. Maar het valt echt niet mee. Ze kruipen steeds omhoog. Of zouden ze te klein zijn ik heb nu schoen maat 3 pastern fraps maat m zou toch goed moeten zijn