Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
)
maar nu ff niet want heb niet zoveel tijd.
Hierdoor is hij al blind aan 1 oog.
Wat denken jullie?
En goed opletten dat haar blinde oog niet beschadigd raakt omdat ze er niets mee ziet.
__Suzanne__ schreef:halen sommigen van jullie nu niet nachtblindheid (niet kunnen zien in het donker, overdag wel zien) en maanblindheid (oogziekte) door elkaar?
Dendie schreef:hmm die appies en hun ogen... Die van mij is sinds afgelopen zomer blind aan 1 oog door maanblindheid. Hij is er wel vrij snel aan gewend, maar ook mijn angst is er idd voor het andere oog.
Ik hoop voor je dat het proces langzaam verloopt, zodat ze er geleidelijk aan kan wennen! Gelukkig kunnen ze wel goed af met 1 oog. Maar het is natuurlijk duimen dat het andere oog goed blijft.En goed opletten dat haar blinde oog niet beschadigd raakt omdat ze er niets mee ziet.
Edit; offtopic ; supergave appie heb je trws
ik ben ook helemaal weg van haar
voor mij nooit meer een paard met maanblindheid, maar nachtblindheid vin ik al een kleiner probleem (lastig; dat wel).
Aan het uiterlijk van het oog is heel weinig te zien, bij (maan)blindheid is de blindheid wel degelijk aan het oog zelf te zien (beschadigingen ed, tenzij het aan oogzenuw ligt)