hoi,
ik haal mijn 16 jarige merrie net uit de wei en ze liep helemaal niet goed. ze ontlast haar rechter voorbeen maar het is niet dikker of warmer als haar ander been. Ik heb gisteren niet op haar gereden maar eer gisteren wel. Toen heb ik echt helemaal niks aan haar gemerkt. Ik denk zelf dat ze iets verrekt heeft. gisteren avond lag ze in haar stal en toen ik haar hooi kwam brengen schrok ze zo van me dat ze in 1 keer overeind stond daarna dacht ik al dat ik iets aan haar zag maar dat kon ik toen verder ook niet zien omdat het donker was en al erg laat. Mijn moeder zei dat ze vanochtend toen ze haar in de wei zette ook al niet goed liep. Ik heb de dierenarts al gebeld en morgen komt die kijken. Ik hoop dat het niet ernstig is. Hebben jullie advies voor me? is het goed als ik haar been nu afspuit ookal is hij niet warm? Ik heb zondag een wedstrijd maar die ga ik maar afbellen. Ookal loopt ze dan weer goed dan lijkt het me toch niet verstandig.. heeft iemand iets soort gelijks mee gemaakt misschien?
groetjes annet