equitop myoplast.....met slobber voeren????

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nati

equitop myoplast.....met slobber voeren????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 20:55

hallo,

hier even een rare vraag: kan je Myoplast tussen de slobber doen om te voeren.....want ik ben bang dat m'n paard het anders niet eet, ik wil dit graag kopen voor hem, door alle goede verhalen die ik hierover hoor, maar dan moet ik natuurlijk wel weten of het door slobber kan/mag????

dank Haha!

Anoniem

Re: equitop myoplast.....met slobber voeren????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:55

Volgens mij wel, ik meng medicijnen ook wel eens door Pavo slobber.

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:59

vraag anders even aan je DA of het echt nodig is want vaak is het niet eens nodig dus zonde van je geld

nati

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 21:05

hij is er een paar maanden terug een tijd uitgeweest wegens blesure, nu ben ik hem aan het longeren en flink aan het werk, en nu mis ik echt wat aan hem..... heel raar te omschrijven (ik denk dat je dat ook het beste bij je eigen paard voelt), hij is zo anders, alsof hij echt wat mist nu, hij heeft slechte conditie, niet lekker in z'n vel... hij is snel moe hij mist echt iets........dus ik denk dat ik dit moet proberen.

gevonden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 14:05

Als ie iets extra's nodig heeft omer weer een beetje bovenop te komen zouik eerst gewoon equitop proberen, is een stuk goedkoper en ben er zelf altijd erg over te spreken.
Myoplast is echt iets voor de sprieren als ik me niet vergis