paard Verzekeren

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_bloempje01_

paard Verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-08 19:18

heey..

ik ben benieuwd of jullie je paard/ pony hebben verzekerd.
zoja wat voor verzekering?
hoeveel betaal je? (per maand of per jaar)
ben je er tevreden over?
bij welke verzekeringsmaatschappij heb je je paard verzekerd?

ik ben benieuwd naar de antwoorden!!! Haha!

beep

Re: paard Verzekeren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:43

niet verzekerd, met een reden wanneer het zo ver is wil ik zelf beslissen wat er met mijn paard gebeurd, wanneer en op welke manier en wil ik dit niet aan de verzekering overlaten

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 20:47

Ik heb mijn pony's niet verzekerd omdat ze niet heel duur waren en ik was 14 jaar toen we haar kochten en had nog nooit van een paardenverzekering gehoord, de ander is een shet.
Voor ziektekosten betaal je best veel premie, toch zou dat het enigste zijn waar ik mijn pony voor verzekeren wil.
Maar ik kan dit bedrag ook ieder jaar zelf wegleggen.
Als je een duurder paard hebt loont het zich toch wel om je paard te verzekeren, maar dan wordt de prmie ook weer duurder.
Ik hoor altijd veel over interpolis dat die wel goed zijn, maar op vandaag is er onzettend veel keus.

Diamant191

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 09:42

Ik heb mijn paard wel verzekerd. Echter, weet ik niet of het een verstandige beslissing was, want ik betaal veel voor mijn verzekering (ong. 250 euro per 3/6 maanden, weet ff niet precies en dan nog krijg ik maar 80% uitgekeerd van de verzekering) en mijn paard heeft bijna nooit dure kosten gehad.
Helaas nu mijn paard zware artrose in zijn nekwervels heeft, heb ik aardig hoge dierenartskosten voor röntgenfoto's ed. gehad, dus toen had ik er wel een beetje baat bij dat hij verzekerd was, maar als ik het geld opzij had gelegd, dan had ik meer over gehouden dan dat ik nu continue aan de verzekering moet betalen.

Ik ben zelf bij EFO verzekerd en het blijkt ook nog eens dat als ik het paard laat inslapen ik geld aan de verzekering moet betalen om het paard van hun af te kopen. Heel bizar!!!!

Je moet dus zelf even kijken hoe duur je paard in aanschaf was en of hij vaak wondjes ed. heeft.

succes met je keuze!

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 09:50

ik ben zelf niet verzekert gewoon simpel weg omdat ik dan bijna nooit wat zou kunnen laten uitkeren van de verzekering Clown mijn hoogste dierenartsrekeningen zijn van het enten... en in de 15 jaar dat ik eigen pony's/paarden heb heb ik denk totaal aan 300 euro aan dierenartskosten gehad buiten het enten om... niet echt een vergelijking als je bekijkt dat ik er nu 4 op stal heb!

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 17:39

Mijn paarden heb ik ook niet verzekerd.
Ik heb wel een spaarpotje voor noodgevallen!

wammesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 18:49

Ik had het wel gedaan, voor de dood en als hij niet meer geschikt zou zijn als rijpaard! maar puntje bij paaltje keerden ze niets uit toen hij afgekeurd werd, hij heeft artrose , en dat is uitgesloten in de kleine lettertjes! Boos!
het was een o.d.a verzekering

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 10:20

Ik heb mijn paard wel verzekerd, bij Agriver. En ik heb mijn verzekeringspremie al heel veel keren uit kunnen halen, helaas Clown
Ik Tem even, want volgens mij hoort het hier niet Knipoog

_bloempje01_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 18:05

waar moet het dan wel volgens jou? bedankt voor de reacties!

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-08 18:58

wammesje schreef:
Ik had het wel gedaan, voor de dood en als hij niet meer geschikt zou zijn als rijpaard! maar puntje bij paaltje keerden ze niets uit toen hij afgekeurd werd, hij heeft artrose , en dat is uitgesloten in de kleine lettertjes! Boos!
het was een o.d.a verzekering

idem,
Voor Mijn nieuwe paard heb ik dus gewoon een eigen pennyrekening waar ik elke maand op stort. Geen kleine lettertjes meer voor ons...

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 08:25

Hier zijn al veel topics over geweest, even de zoekfunctie gebruiken.