is dit stijvigheid????

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nati

is dit stijvigheid????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 16:22

hallo,

ik had even een vraagje......: als ik m'n paard uit zijn stal haal, en ik ga
voor het op zadelen met mijn vingers over zijn rug, dan zakt hij op het punt van zijn SI gewricht in......
maar als ik klaar ben met longeren....en ik doe hetzelfde, dan is er niks meer aan de hand.....?
het gaat hier om een paard wat snel last heeft van zijn rug, maar word de laatste 3 a 4 maanden alleenmaar gelongeerd, dus ik zou denken, dat hij dan geen last meer zou moeten hebben, want zijn bespiering is super geworden........????

als dit stijvigheid is........wat kan ik hier dan het best mee doen?

CarpeDiem

Re: is dit stijvigheid????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 00:02

Voedingssupplement voor de spieren geven?
Overleggen met je dierenarts? neem aan dat hij in behandeling is voor zijn rug??

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 15:29

Ik zou eerst een osteopaat of fysio laten kijken, misschien dat het met een paar sessies opgelost is.

RMLN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 09:15

je kan ook een homeopaat inhuren die voelen aan de buiten kant maar kunnen zien of er iets aan de binnekant zit. zo wist hij bijvoorbeel als hij bij de staart van mijn pony drukt dat ze last heeft van der baarmoeder.. en als die komt kijken en alleen voelen en er komen GEEN medicijnen te pas is het gratis.. alleen de medicijnen worden in rekking gebracht

meart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 09:31

...als je er een osteopaat bij haalt kun je misschien met een sessie wel klaar zijn....ik had er een met precies hetzelfde probleem, het SI gewricht zat idd niet goed en het was zeg maar binnen 5 minuten opgelost...