Supplement spieropbouw

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Niisj

Supplement spieropbouw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-08 21:16

Hey
Mijn merrie kan wel wat spieren gebruiken.
Ik werk hieraan in de training & doe ook aangepaste oefeningen geadviseerd door een fysio.
De dierenarts raadde mij toch ook een supplement aan om dit te ondersteunen.
Het gaat vooral over de bespiering op de rug & achterhand.
Met welk supplement hebben jullie goede ervaringen ?

Nikka

Re: Supplement spieropbouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 21:17

equitop myoplast.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 23:13

Mij hebben ze kruidenmuesli aangeraden, niet alleen voor spieropbouw maar ook voor snel herstel na het werken.

anouska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 15:30

equitop moplast. Wordt door verschillende dierenartsen aangeraden.

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:10

Ik geef mijn paard ook equitop myoplast. Werkt echt fantastisch. Mijn inmiddels 5 jarige had ook heel veel moeite om uithoudingsvermogen uit te bouwen. Na een jaar rustig aan trainen kon hij nog maar net een half uurtje training aan. Sinds ik equitop myoplast geef is dat in een maand tijd totaal geen probleem meer, zijn uithoudingsvermogen is zo verbeterd dat hij bij wijze van spreke na 3 uur nog door loopt. Verder is hij ook in zijn bespiering veel mooier geworden en worden ze er werkwilliger van.
Mijn vorige paard had ook problemen met spieropbouw en juist weer niet met zijn uithoudingsvermogen, maar die werd dus ook veel meer bespierd in 2 maanden tijd. Helaas kreeg die toen een blessure en loopt die niet meer in de sport.

Je kunt equitop myoplast 2 maanden geven en dan moet je al resultaat zien, merk je geen verschil kan je weer stoppen. Maar ik heb een hoop poedertjes geprobeerd ook tegen spierpijn etc. En dit is echt het eerste waarbij je heel duidelijk verschil merkte

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 21:07

Ja ik denk dat ik toch de Equitop myoplast ga bijgeven door haar voer.
Ik had hier al goede ervaringen van gehoord & mijn DA vernoemde toch ook Equitop Myoplast & nu ik jullie ervarigen lees ben ik zeker ! Haha!
Bedankt !