Dikke achterbenen

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Acda

Dikke achterbenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 18:10

Heej allemaal,

Ik heb een verzorgpaard Blingh en heel vaak als ik er ben dan heeft zij haar achterbenen dik. Niet heel erg dik maar gewoon iets dik. Ze loopt er ook niet kreupel door ofzo. Ik heb ook geen idee hoe ze er aan komt en wat het is en wat ik er tegen kan doen. Dus vandaar dat ik hier een topic over maak. Aan haar rechterachterbeen heeft ze ooit een wondje gehad en dat is nu nog iets een litteken geworden en ik weet niet of dat er nog mee te maken heeft, dat been heeft ze namelijk altijd wel ietsje dikker als de ander maar nu heeft ze het andere achterbeen ook al dik en ik kan geen wondje vinden. Ik wil dan ook heel graag weten wat is dit is want ik heb geen idee. Ik sta echt voor een vraagteken dus hoop ik hierdoor iets wijzer te worden. Voorbeen heeft ze laatst ook al iest dik gehad maar is nu weer over. Hieronder nog een foto van haar ik weet niet of je er wat aan hebt maar ik zet hem der maar gewoon bij.

Groetjes,
Suzan

Afbeelding

_maaike_D

Re: Dikke achterbenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 18:14

heeft ze misschien last van stalbenen?
zijn haar benen weer dun na het rijden?

Acda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-08 18:15

ze moet nog twee worden dus ik weet het niet zal er eens op letten als ze in de wei staat..

x_liesje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-08 19:03

een paard bij ons heeft ook altijd dikke achterbenen
die heeft gewoon last van stalbenen want als ze veel beweegt
dan heeft ze er niet zo veel last van.. wel loopt ze na een tijdje niet veel
bewegen (en dus met dikkere achterbenen) een beetje stijf..