Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Hinata schreef:De titel maakt het eigenlijk al duidelijk. Maar toen ik vandaag aankwam stond Klaar dus met een pluk stro in d'r mond, nou opzich niet zo raar.
Maar ze stond met d'r kont naar het hek toe zegmaar, terwijl ze normaal meteen een aai komt halen.
Dus ik riep haar een paar en toen draaide ze zich pas om, en ze hield het stro in d'r bek. Dus ik aan stalgenootje gevraagd die er ook was, toen zij aankwam stond Klaar dus ook al met een pluk stro in d'r mond. Toen heef m'n stalgenootje het stro d'r uitgehaald en toen heeft Klaar metteen weer een nieuwe pluk gepakt. Dus ik ging Klaar even buiten zetten, en buiten heb ik het stro uit d'r mond gehaald en in d'r mond gekeken, best veel slijm.
Daarna even getemperatuurd, temperatuur was 37.9, niet om me zorgen te maken. Maar toen ik d'r dus in de koebocht had gezet (stukje uitloop met 2 stallen met stro) pakte ze metteen weer een pluk stro en bleef daarmee in d'r mond staan. En ze was ook erg rustig en reageerde niet snel. Dus toch een beetje bezorgd. Iemand mischien een idee wat het kan zijn?
We dachten zelf mischien aan pijn aan d'r tanden/kiezen ofzo. Heb d'r maar gewoont laten staan, en laat stalgenootje er vanavond nog even naar kijken.

Even kijken of het morgen nog zo is.

Ze word binnenkort geopereerd en dan gaan ze proberen d'r veulen levend te houden. En er is een kans dat ze nooit meer als rijpaard kan worden gebruikt.