Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
kasparonda schreef:Ik vind dat die erg veel krachtvoer krijgt daardoor denk ik dat je die pavo's podo ook gewoon af kunt bouwen en weg kunt laten voortaan.
Hij loopt wel elke dag minimaal een half uur.ThaGirl schreef:Nu vraag ik me toch wel af wat hij dan dat half uur doet elke dag?
Ga mezelf ook niet zitte verantwoorden hier wat ik mijn paard voer
Het topic gaat over of ik gewoon kan afbouwen met de podo of dat ik door moet gaan omdat hij nog geen 4 is.kasparonda schreef:Ja maar hij nog niet eens drie jaar, waarom toch zo'n haast.
de reden dat je paard zo sloompjes werd kan ook een teken zijn geweest dat het nog allemaal teveel voor hem is, hij is nog volop in de groei.
En i.p.v hem volstoppen met allerlei krachtvoer zou je veel minder met hem moeten doen op deze leefdtijd, ik zou hem laten staan tot 3,5 jaar.
MAar GRAAG weer ontopic! PinkyBubble schreef:Hij loopt aan de longe, lijkt me vrij logish en als je er mee bedoeld dat het niet goed genoeg is voor m, nou eigenlijk welGa mezelf ook niet zitte verantwoorden hier wat ik mijn paard voer
Het topic gaat over of ik gewoon kan afbouwen met de podo of dat ik door moet gaan omdat hij nog geen 4 is.
Anyway ontopic graag? DUS ik kan gewoon afbouwen met de podo.
ThaGirl schreef:PinkyBubble schreef:Hij loopt aan de longe, lijkt me vrij logish en als je er mee bedoeld dat het niet goed genoeg is voor m, nou eigenlijk welGa mezelf ook niet zitte verantwoorden hier wat ik mijn paard voer
Het topic gaat over of ik gewoon kan afbouwen met de podo of dat ik door moet gaan omdat hij nog geen 4 is.
Anyway ontopic graag? DUS ik kan gewoon afbouwen met de podo.
Bedoel het absoluut niet aanvallend, maar vraag het gewoon om in te schatten wat voor 'arbeid' hij doet, aangezien sommige vinden dat je te veel voert. En dan maakt het wel even een verschil of je elke dag een half uurtje wandelt of longeert. Snap je.
bedoelde het ook niet aanvallend tege over jou hoor
Ben ook te snel aangebakken omdat je gelijk hier beoordeeld word terwijl dat de vraag oko niet was
Hij loopt dus aan de longe, Want hij zelf erg fijnen leuk vind, verder hoef ik me tege over andere daar niet over te verantwoorden
Hij krijgt gewoon wat hij krijgt en daarmee uit 
Citaat:Het voer uit de Breeders lijn is speciaal ontwikkeld om uw merrie en haar veulen te begeleiden van de laatste 3 maanden van de dracht tot en met de tweede winter van het jonge paard.
pavo.nl
ThaGirl schreef:[qoute]Het voer uit de Breeders lijn is speciaal ontwikkeld om uw merrie en haar veulen te begeleiden van de laatste 3 maanden van de dracht tot en met de tweede winter van het jonge paard.
pavo.nl[/qoute]
Dus zoals ik het begrijp kan je gewoon stoppen.
Ga hier niet verder op in. PinkyBubble schreef:Slotje graag, heb antwoord op me vraagGa hier niet verder op in.
kasparonda schreef:jij komt met een vraag en daar staat bij dat je een erg jong paard aan het longeren bent, dit stuit mij persoonlijk echt tegen de borst en daar mag ik best mijn mening over geven.
Wat je daarmee doet moet jezelf weten en dat bedoel ik met haast, ik zou gewoon wachten of veel minder met hem doen.
wat ben jij slecht bezig
nu al aan de longe met bijna 3jaar oud
en Vera weet ook wel waar ze over praat
Moelie schreef:kasparonda schreef:jij komt met een vraag en daar staat bij dat je een erg jong paard aan het longeren bent, dit stuit mij persoonlijk echt tegen de borst en daar mag ik best mijn mening over geven.
Wat je daarmee doet moet jezelf weten en dat bedoel ik met haast, ik zou gewoon wachten of veel minder met hem doen.
Waar bemoeit iedereen zich toch zo erg mee, ze vraagt iets over de voeding van het paard.. Niet over de beweging dat die nu krijgt. En het is absoluut niet slecht om een paard dat bijna 3 word wel eens te longeren! Zo kan die juist zijn conditie opbouwen en alvast de basisdingen leren, zoals luisteren op commando. Sorry hoor, maar een paard van 2,5 dat gelongeert word.. daar is helemaal niks ergs aan!
mirgino schreef:![]()
wat ben jij slecht bezig
nu al aan de longe met bijna 3jaar oud
![]()
en dan zoveel eten geven, waar zit je verstand!!![]()
nou meid je bent goed bezig hooren Vera weet ook wel waar ze over praat
![]()
gewoon lekker stoppen met dat extra voer en gewoon het schema aanhouden wat je nu doet![]()
heb je weer eens nieuwe foto`s van hem?
of je komt zondag gewoon even kijke
kasparonda schreef:Moelie schreef:Waar bemoeit iedereen zich toch zo erg mee, ze vraagt iets over de voeding van het paard.. Niet over de beweging dat die nu krijgt. En het is absoluut niet slecht om een paard dat bijna 3 word wel eens te longeren! Zo kan die juist zijn conditie opbouwen en alvast de basisdingen leren, zoals luisteren op commando. Sorry hoor, maar een paard van 2,5 dat gelongeert word.. daar is helemaal niks ergs aan!
Ik vind dit wel veel te vroeg, zeker in de mate zoals zij het doet.
En ja daar bemoei ik me mee.