Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
PinkyBubble schreef:Mijn bijna 3 jarige krijgt ook niets speciaals, gewoon 1,5 kg brok per voer beurt en kruiden meusli daar krijgt hij lijnzaad en fenegriek door, en heeft vanaf zijn 2de jaar pavos podo gehad, En hij is nu wel al ontzettend gespierd.
Dus meer dan gewoon normaal voeren en goede training valt er weinig te doen. Dat komt vanzelf wel.
rindin schreef:PinkyBubble schreef:Mijn bijna 3 jarige krijgt ook niets speciaals, gewoon 1,5 kg brok per voer beurt en kruiden meusli daar krijgt hij lijnzaad en fenegriek door, en heeft vanaf zijn 2de jaar pavos podo gehad, En hij is nu wel al ontzettend gespierd.
Dus meer dan gewoon normaal voeren en goede training valt er weinig te doen. Dat komt vanzelf wel.
Niets speciaals? Ik vind dit nog al een lijst. Dit krijgt mijn sportpaard van 12 niet eens, en die loopt Z.
hij heeft gewoon 1,5 kilo nodig 2 keer per dag En dat jou sportpaard het niet krijgt sja, daar kan ik vrij weinig aan deon.

rindin schreef:Mijn mening is, dat als je naast gewoon brokken al dingen gaat bijvoeren dat het wel iets speciaals is. Was geen aanval hoor, leek in mijn ogen gewoon een rare zin
Ik ben van mening dat je een 3 jarige niet te veel "rare" dingen moet geven. In de natuur krijgen ze alleen gras, bij ons is dat kuil / hooi. En omdat je er op rijdt en dus meer energie van hem vraagt, krijgt ie ook brokken. IK zou niet meer geven dan dat, tenzij hij aangeeft dat hij meer nodig heeft.
en ben het ook geheel met je eens hoor, maar bij ieder paardje is het natuurlijk anders. 
kasparonda schreef:die pavo podo is ook een soort supplement
dat was namelijk OOK de vraag van de TSkasparonda schreef:niks dus
Ik ben het met jullie eens.
T'is duur spul, maar mijn paard is er heel veel sterker van geworden