Pavo Musclebuild en Pavo MuscleFit wat is het verschil?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

petraaken

Pavo Musclebuild en Pavo MuscleFit wat is het verschil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 14:28

Wat is het echte verschil tussen deze supplementen en mag je ze het jaar rond geven? Dit vraag ik omdat er over denk om mijn ene paard een van deze 2 bij te voeren vooral in de winterperiode. Aangezien dit een groot paard is 1.72m en lang van rug (vind ik persoonlijk) heb ik de laatste tijd het vermoeden dat dit paard misschien wel baat heeft aan een supplement dat haar spieren wat minder stijf houdt. Ze komt bijna elke dag een paar uur op de wei en verder stap ik haar altijd goed in en lang uit maak haar altijd goed los. In de zomer is dat altijd stukken beter dan in de winter.

Niisj

Re: Pavo Musclebuild en Pavo MuscleFit wat is het verschil?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 21:44

Pavo Musclebuild is meer om de spieropbouw te stimuleren.
Terwijl Pavo MuscleFit is voor soepele spieren & melkzuur afvoer uit de spieren.

Dit komt van op de site:

Pavo Musclebuild
Wanneer je traint met je paard, wil je de snelle spierontwikkeling op alle mogelijke manieren ondersteunen. Met Pavo MuscleBuild geef je je dier wat het nodig heeft om de spiermassa te doen groeien. Het resultaat van intensieve training in combinatie met goede voeding waaraan toegevoegd Pavo MuscleBuild, is het atletische uiterlijk en de glanzende uitstraling die jij en jouw paard verdienen. Je werkt immers hard met elkaar. Pavo MuscleBuild bevat actieve bestanddelen, zoals essentiële aminozuren, vitamine E, vitamine C en lecithine.

Pavo MuscleFit

Zware training eist zijn tol van jouw paard: pijn door verzuring en stramheid kunnen het gevolg zijn. Zeker wanneer het daarvoor gevoelig is. De verzuring kun je proberen te voorkomen door Pavo MuscleFit bijtijds toe te dienen. Als je paard na de inspanning last heeft van stramheid, dan zal het zich binnen enkele dagen al merkbaar prettiger voelen als je de gepaste hoeveelheid Pavo MuscleFit geeft. De werkzame bestanddelen zorgen voor een versnelde afvoer van melkzuur uit de spieren. Pavo MuscleFit maakt stijve en stramme spieren weer soepel en helpt actief de verzuurde spieren, na een zware inspanning, weer te herstellen.

frunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 19:22

Persoonlijk zou ik je ook zeker eens aanraden om Equitop myoplast te proberen. Mijn paard is daardoor van een paard wat niet veel training aankon en snel last kreeg van moeie spieren veranderd in een topfit paard wat veel vrolijker en werkwilliger is geworden, beter in de spieren zit en 3 keer zoveel utihoudingsvermogen heeft gekregen. Terwijl ik daarvoor bijv. Vit. E gaf en geen verschil merkte.
Het is wel prijzig spul, maar dat is dat van PAVO ook, probeer het eens 2 maanden, dan merk je al zo'n enorm verschil. Nou ja dat merkte ik in ieder geval wel met 2 verschillende type paarden Knipoog

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 21:05

Ja ik persoonlijk zou ook eerder voor Equitop Myoplast gaan.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 07:40

En waar is die Equitop Myoplst te verkrijgen?

Niisj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 10:47

www.paardendrogist.nl kun je hem bestellen.
En ik denk dat ie toch wel in nog winkels te vinden moet zijn ...?

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-08 16:00

auch wat duur zeg.

Balte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 09:57

Niet echt uitsluitend voor de spieren maar voor mijn gevoel een interessant en niet zo prijzig product. Laatste keer dat ik het gekocht heb was het rond de 10 euro voor zo'n grote zak (maar ja, met de prijsstijgingen van tegenwoordig) Knipoog
http://www.equifirst.eu/afbeeldingen/Im ... 5-2006.pdf

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-08 17:54

interessant, dat equifirst...