vieze open buld

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

magiclove

vieze open buld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-08 13:05

hallo,
Op de camping waar ik sta, hebben ze een shetlander. die heeft al een jaar een buld op zijn hoofd, en die is een half jaar geleden open gegaan, dit is toen weer dichtgegaan maar nu was ik er pas en nou was de buld weer open, er komt allemaal vies spul uit, een soort korrels lijkt het wel.. maar de mensen willen er niet mee naar de dierenarts, nou wil ik binnenkort met een vriendin langs de dierenarts maar hebben jullie enig idee wat het kan zijn?

mvg Juliette

jesito

Re: vieze open buld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:21

Kan een abces zijn maar kan ook iets van een gezwel zijn en die mensen moeten er zeker mee naar de dierenarts.

Raggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:24

DA lijkt me slimste oplossing en bult met een T!! aub

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-08 19:28

Misschien dat je een foto kan maken van de 'bult' dus niet van de pony zelf alleen van de bult, misschien dat wij hier op bokt dan kunnen inschatten wat het is. Maar die mensen moeten eigenlijk wel naar de dierenarts.
Ik weet natuurlijk niet of het iets ergs is maar zo wel dan horen ze echt naar de dierenarts gaan. Anders dierenbescherming.. ?

magiclove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-08 16:38

Ja, ik zal binnenkort een foto maken, en sorry dat bult met een d staat maar ik ben niet zo'n ster in nederlands.. haha

thysvisscher

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-08 22:36

Je kan ook kijken of je hem met betadine shampoo dagelijks even goed uit kan wassen. Na een week zou het een stuk beter moeten gaan.

Caballos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-08 22:26

wel uitkijken dat 't niet in z'n ogen kan komen! Maar DA lijkt me in dit geval het beste!