bedoeling is omdat mijn paard is geopereerd aan hoefkanker..
en nou zal ik wel reacties krijgen van je mag dat niet afsluiten blabla. Ik ga toch echt uit van mijn smid en DA. Het ijzer was nu afgedekt met een ijzere plaatje maar dit slijt te snel, vandaar dit alternatief.
Easycare Easyboot Epic
Sterke hoefschoen, voorzien van Gaiter tegen verlies van de hoefschoen, biedt tevens bescherming op modderachtige ondergronden. Volwaardig alternatief voor hoefbeslag, maar ook te gebruiken bij bijvoorbeeld verlies van een ijzer. Geschikt voor alle soorten terrein. Levensduur ± 1000 km. Zeer populair bij Endurance en aangespannen. Men neemt de maat door de hoef op het breedste gedeelte te meten. Ook te gebruiken met ijzers. Prijs per stuk.

. Ik had deze soort nog nooit eerder gezien dus ging er een beetje vanuit dat het nieuwe waren 
dat ligt aan het genezings proces, het doel van mij is vooral om het schoon te houden, en dat ik gemakkelijk het verband kan wisselen! Ook las ik dat zijn ijzers erin mag in de schoen, dan staat hij dus nog een stukje hoger en heef thij ook geen druk op zijn voet. Het is inderdaad niet zo dat ik in de bagger ga rijden of door water etc 
. Die man bij ooteman zei dat 5 geen gangbare maat is. Maar dit pas wel het beste bij wat ik gemeten heb? Of beter een kleinere?