Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
plutolover schreef:nee rainrot is het niet want er komt geen pus uit. Zelf heeft hij een deken op die regendicht is. Dus rainrot kan het niet zijn
plutolover schreef:ik kan me iets herineren dat hij van knoflook snippers ook bultjes kreeg. Maar dat krijgt hij al heeel lang niet meer. Wel staat hij op een andere stal, met andere brok? maar hij staat daar nu al vanaf augustus. Dus ik neem aan dat het geen allergische reactie kan zijn. mm mis dat ik die imervarol gaat kopen. (wel prijzig, maar heb het er voor over)
plutolover schreef:als hij rainrot had, zou het over zijn rug moeten iztten maar dat is dus niet zo. Ook zou het pijnlijk voor het dier zijn. Maar dat is het ook niet, want ik kan er aan zitten en krabben wat ik wil meneer geef geen kick.
maar rainrot is niet pijnlijk. Ze vinden het vaak juist lekker als je aan de plekjes zit, want het jeukt een beetje. Bovendien hoeft rainrot niet op de rug te zitten. Mijn paard had het aan de zijkant van zijn buik, onder zijn buik en op zijn billen