Ervaringen kopersulfaat bij rotstraal?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Zelke

Ervaringen kopersulfaat bij rotstraal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-08 22:54

ik hoorde van iemand dat die kopersulfaat gebruikt voor rotstraal bij haar paard. gewoon puur dacht ik bij de apotheek gehaald.
heeft iemand hier ervaringen mee?

giotto

Re: Ervaringen kopersulfaat bij rotstraal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 12:08

Kopersulfaat zit in vele middeltjes tegen rotstraal.Dus ik ben er zeker van dat ,als je het bij de apotheker gaat halen,het goed werkt.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 14:21

denk je wel een beetje aan het milieu? Die troep is zo giftig als wat voor ons, maar ook voor de diertjes om ons heen.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-08 21:26

Je kunt bij de DA ctc spray halen. Dit spul zit in een spuitbus, inspuiten en na 30 sec. herhalen. Je moet dit ongeveer 3 dgn volhouden en dan zie je beslist resultaat! Voordeel van deze spray is dat het ook in de hoekjes en kiertjes kruipt, waar normaal het poeder niet kan komen.

Zelke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 18:00

ik ben nu tijdelijk met egyptische zalf aan het werken, maar die pot is bijna op, dus wat anders halen dan. bij de apotheek ben ik gaan vragen voor kopersulfaat, maar is nog best duur, kan ik beter een spay kant en klaar halen, veel gemakkelijker in gebruik of creme.
maar de hoefsmid zei dat je kopersulfaat inderdaad kan gebruiken, maar niet iedere dag omdat het best agressief spul is.