Paard geboren voor het ongeluk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilzas

Paard geboren voor het ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 19:58

Ik heb mijn paard nu 7 maanden.
In die tijd is ze:
a. geniet in haar knie, wegens "opengeklapt" het land uitkomen
b. geopereerd aan haar neus, wegens een vetbobbel in haar neus
c. is ze doodziek geweest van droes
d. en nu staat ze 2 maanden stil met een peesblessure.
en van de week staat ze weer met een mond vol bloed, had ze splinters in haar mond en met haar been in een emmer. Ze is al twee keer gevallen in de buitenbak en laatst nog eens voor de ingang naar de paddock.

Ik wordt er zo langzamerhand niet goed meer van. Oke, het zijn allemaal aparte dingen en het heeft allemaal niks met elkaar te maken. De illusie dat ik er ooit nog op kom te zitten ben ik zo wie zo al kwijt. En financieel heeft ze me al geruineerd. En dat in zeven maanden tijd! Soms denk ik: "jammer joh, ik kap er mee" en soms denk ik weer: "ah, komt allemaal wel goed..."

Splash_

Re: Paard geboren voor het ongeluk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 20:01

Pff is niet niks. Qua financieel, misschien is verzekeren een optie voor je, en dan haal je de premie er dik en dik uit met de tijd. Niet de moed opgeven, soms is het begin een beetje moeilijk (Al heb jij wel al wat te verduren gehad) !

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-08 20:31

Ja, ze is nu sinds december ook verzekerd. Mijn vorige paarden had ik niet eens verzekerd, ik had zoiets van: ik zet de premie opzij en als ze wat heeft betaal ik het daar wel van. Nou niet met dees dus.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 21:18

Maar hopen dat regen zonnenschijn komt Ja Meer kun je helaas niet doen. Heb ook een tijd gehad dat ik van de ene blessure in de andere viel, had gelukkig dan niet t financiele aspect daarbij, maar kan me idd voorstellen dat je dan helemaal moedeloos word.

Veel sterkte! En hoop dat voor jou en je paard snel de zon begint te schijnen