pili-zalf

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

pili-zalf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-08 23:03

Heeft iemand van jullie wel eens gehoord van Pili? Dat is een zalf/creme op waterbasis, volgens mij ook op natuurlijke basis. Bij ons op stal gebruiken we dat voor allerlei wondjes/wonden enz. Maar de voorraad is bijna op. Weet iemand waar je dat kunt kopen?
Ooit werd het ge-importeerd uit Denemarken. Ik heb al heel wat af gegoogled, maar kan niets vinden. Het is heel fijn spul, want het is niet vettig zoals bijv. calendulazalf. Als je het op wondjes smeert, gaat er geen zand of vuil aanzitten. Afgelopen zomer was er een paard in de wei nogal getrapt door een ander. Resultaat: grote schaafplekken op zijn kont. Dan smeer je er pili op, blijft het mooi soepel en er komen geen vliegen opaf. Je kan het ook op mensen en honden en katten smeren. Het helpt heel goed.
Is er iemand die weet waar dat spul eventueel te koop is?????

friz

Re: pili-zalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:07

bedoel je picri baume? helpt heel goed ook op open wonden

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:09

Ah, ik weet wat je bedoeld. Heel fijn spul idd. Bloos Ik gebruikte het ook altijd als ik zelf schaafplekjes ofzo had.

maar google op pili-creme levert niets op?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-08 23:11

Afbeelding

Bij jordenshippo dus... Is nog in de aanbieding ook Clown

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 10:52

Hoi Anne; dat is wat ik bedoel! Bedankt!

Anne_GTI

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 21:43

sheela schreef:
Hoi Anne; dat is wat ik bedoel! Bedankt!

Heb het zelf ook maar even weer besteld. Knipoog