Ik zal even alles uitleggen wat er de afgelopen weken is gebeurd/heb gezien.
Ik ben 1 januari vijf dagen op wintersport geweest en in die tussentijd had mijn vaste verzorgster en nog iemand die mijn paard weleens bij heeft gereden ervoor gezorgd. Toen ik terug was heb ik hem op 6 januari verhuisd naar een nieuwe stal. Op die dag had hij 1 kale plek op zijn voorhoofd en een plek onder zijn hoofd. Verder niks bijzonders dacht dat hij zijn hoofd gestoten had.
Maar de dagen erna kreeg hij steeds meer kale plekken op zijn hoofd erbij en hij loopt de hele tijd bij zijn buik en kont (voor zover hij daar bijkan) te bijten omdat hij daar jeuk heeft en daardoor heeft hij daar nu ook een paar kale plekken. Hij is oo kelke keer bezweet op stal bij zijn hals en net achter zijn voorbenen. We dachten eerst dat hij het misshcien te warm had onder de dikke deken doordat hij nu bijna de ehle dag op stal staat en eerst een paar uur per dag op de wei stond, maar nu hij een dunnere deken opheeft (200 gr ipv 350 gr) zweet hij nog steeds en hij hapt ook nog steeds.
Hij zit nu onder de kale plekken op zijn hoofd en hij blijft maar jeuk hebben. Ik kan niks aan hem merken of hij ziek is ofzo. Normaal merk ik dat wel aan hem. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn??? Het zijn best grote kale plekken, geen wondjes, maar wel met schilfers.