Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
gientje3 schreef:Hoi Simodi ik ben blij dat ik nu eens wat positiefs hierover lees want ik kom alleen maar negatieve verhalen tegen. De da noemde meindert op de scan een ernstig geval en ik voelde op dat moment de bodem onder me uit zakken. Ik heb hem nu bijna een jaar en alleen maar ongeluk met hem gehad. Door een val de spier in de rechterschouder voor 80% over dus rust en medicijnen nu een 8 maanden verder nog niet goed lopen weer een scan en nu dus die pees die kapot is en dat terwijl we eigenlijk alleen maar van elkaar willen genieten. Hij zit nu weer aan de medicijnen en weer een 3 maanden stalrust waarvan de eerste maand volledig en daarna mogen we iedere dag 5 minuten stappen. Ik hoop dat het goed komt want hij is nog zo jong. Je verhaal geeft me wel wat moed. Achter 3 maanden weer een scan en dan hopen dat hij weefsel heeft aangemaakt anders stopt de da met de behandeling en is er helaas niks meer aan te doen.
groetjes regina
!!!? (27, 24 ...)