Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

claubrink schreef:ze is donderdag naar de osteopaat geweest, die heeft haar vanaf haar schoft tot aan haar staartwortel recht moeten zetten, maar ik vraag me af of het geholpen heeft. Als ik nu met mijn hand over haar rug heen ga en druk op de spieren dan geeft ze nog net zo veel pijn aan als daarvoor. klopt dit ?
maar doet doorgaans niets aan de spieren van je paard
superwoman schreef:Waarom heb je niet die vragen aan de osteopaat gesteld?
Bel die alsnog ff op! De ene osteopaat is de andere niet en vragen kan nooit kwaad.
iig na het "rechtzetten" lijkt mij het logisch dat het paard er last van heeft. Alles is immers weer verschoven en dat geeft iig spierpijn.
Maar ook de hoefsmid had je kunnen vragen wat hij dacht waarom ze dat gedrag vertoonde. Zij hebben veel ervaring en kunnen vaak wel informatie geven. (Ook over beenstanden, want ook en paard kan z'n benen anders neerzetten om pijn te ontzien of door beenstanden meer kans krijgen op pijn)

haha).
Citaat:PatsyDB mooi artikel - zou je aan de wi beschrijving toe kunnen laten voegen?