Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
sjakie schreef:Ik herken het volledig. Mijn paard had de blokkades ws al heel lang en is nu 2 maal met succes behandeld.
Vergeet niet dat zijn spieren, botten, pezen, gewrichten nog niet gewend zijn aan de nieuwe situatie. Die staan gericht op de oude vorm.
Het kost ontzettend veel tijd om dit weer op te pakken. Ik ben nu na de 2e behandeling al weer 3 maanden aan het opbouwen en vaker dan 3 x pw 20 minuten loopt hij nog niet. Dit allemaal aan een lange teugel om hem ook de ruimte te geven zich aan te passen.
Bij mijn paard telt ook mee dat hij zoveel pijn gehad heeft dat hij het rijden ook direct in relatie met pijn legt.
Ik heb na 2 maanden overlegt met marielle (collega van margritta) en die kon alleen maar beamen door het met heel veel rust en beleid op te pakken. Vaak wil de eigenaar toch te snel. Er gebeurd heel veel in het lijf en kost echt tijd om te verwerken.
Dennis schreef:Mijn merrie heeft het ook. Minder conditie, maar wel veel loperiger dan ze was. En aan de ene kant moet ik soms wat door vragen, maar aan de andere kant doet ze dingen veel makkelijker.