Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
xjudithx schreef:Onze paardjes staan ook 24/7 buiten. We hebben van de hoefsmid een zalfje gekregen voor de straal. Ik weet zo niet hoe het heet. Misschien kun je je hoefsmid om advies vragen.
Emaartje schreef:xjudithx schreef:Onze paardjes staan ook 24/7 buiten. We hebben van de hoefsmid een zalfje gekregen voor de straal. Ik weet zo niet hoe het heet. Misschien kun je je hoefsmid om advies vragen.
kun je hierachter komen? hoe dat heet waar is die zalf voor dan?
Renee__ schreef:Wij hebben op stal een soort geel lijm flesje met zo'n dopje die je dus ook voor de lijm hebt. Weet de naam niet maar 'verhard' de straal.
Lenneke_ schreef:Die van mij hebben nu ook zachte stralen. Zolang je paard gezond blijft en er niet te veel bacterien bij komen (als ze constant in de mest en urine staan, heb je in een stal eerder dan in de wei) is er niets aan de hand.
Emaartje schreef:xjudithx schreef:Onze paardjes staan ook 24/7 buiten. We hebben van de hoefsmid een zalfje gekregen voor de straal. Ik weet zo niet hoe het heet. Misschien kun je je hoefsmid om advies vragen.
Emaartje schreef:oke erg bedankt,maar heeft het wel zin dat je het erop doet dan mijn pony staat gewoon in de natte wei dan is het spul er toch zo af,of hoe doe jij dat?/