Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
). Maar in de bak gaat ze zo eens in de zoveel tijd helemaal uit haar dak...
Of zet maar eens een verborgen camara neer als je er niet bent. Wedden dat hij toch wel eens een beetje gek doet? Mijn kudde rent gemiddeld zo'n 2 keer per dag de hele wei door en vervolgens staan ze weer de hele dag stil, of grazen of soezen. Mijn jonge kudde doet gemiddeld zo'n 4 keer per dag de weideronde, maar ze gaan lang niet zo hard als de oudere merries
De merries gaan echt uit hun dak met wilde bokkesprongen, terwijl de hengsten het bij een rustig drafje houden, met enkele meters galop, af en toe een bokje.
Als hij ligt, kan ik hem letterlijk gewoon omduwen, dus op zijn gemak is hij wel ja
Maar ik heb nu vakantie, en kijk nogal regelmatig naar buiten (naar de wei dus) en hij staat altijd lekker te soezen aan de voorkant van de wei
Maar toch, het lijkt me wel dat het voor hem ook leuk is als hij iets heeft om mee te spelen....
Tegen de andere paarden aanbokt, in de hoop dat ze mee doen. Soms gaan alle merries dan mee in haar gekkigheid, maar vaker staan ze te kijken of ze debiel is 

Bedankt!!
Zélfs [***] racete daarnet door de wei met een hele boksessie erbij. Dus ik ben blij dat het over is, en dat het waarschijnlijk eraan lag dat de wormenpasta niet zo goed werkte