Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ArieMango schreef:Hij mag nu alleen maar stappen 2 keer 15 min per dag. En binnenkort weer voor een scan. Kan alleen de niet echt meer de zwelling voelen. Dat is iig wel minder. Dus dat zou de goede kant opgaan.
Het gaat trouwens om de tussenpees.
. Mocht je interesse hebben ben je welkom!
Plukje schreef:Mijn paard had een scheur van 6 centimeter in de diepebuigpees, verklevingen op de pees, een peesschede ontsteking en een slijmbeursontsteking. Ik ben nu vanaf januari bezig en 1 december mocht ik er weer voor het eerst op zitten. Ik ben dus bijna een jaar bezig.
PinkyBubble schreef:Plukje schreef:Mijn paard had een scheur van 6 centimeter in de diepebuigpees, verklevingen op de pees, een peesschede ontsteking en een slijmbeursontsteking. Ik ben nu vanaf januari bezig en 1 december mocht ik er weer voor het eerst op zitten. Ik ben dus bijna een jaar bezig.
Dan heb jij ontzettend veel geluk gehad zeg!
ik was met mijn dier vanaf april bezig, Heb haar in september met pijn in mjin hart moeten laten gaan.. Ze genas niet meer.
Plukje schreef:Plukje schreef:Mijn paard had een scheur van 6 centimeter in de diepebuigpees, verklevingen op de pees, een peesschede ontsteking en een slijmbeursontsteking. Ik ben nu vanaf januari bezig en 1 december mocht ik er weer voor het eerst op zitten. Ik ben dus bijna een jaar bezig.
Dan heb jij ontzettend veel geluk gehad zeg!
ik was met mijn dier vanaf april bezig, Heb haar in september met pijn in mjin hart moeten laten gaan.. Ze genas niet meer.
Iodje schreef:Dat revalideren in een zwembad leek mij ook wel wat maar helaas is het betreffende paard helemaal niet gek van water en dan moest hij eerst nog mak gemaakt worden voor water...
Plukje schreef:odje schreef:Dat revalideren in een zwembad leek mij ook wel wat maar helaas is het betreffende paard helemaal niet gek van water en dan moest hij eerst nog mak gemaakt worden voor water...
Dat zeggen bijna alle mensen die hun paard brengen, maar er is er maar een enkeling die er echt niet in gaat. Mijn paard loopt nog steeds niet door een plasje water, maar het zwembad wandelde hij rustig in.
want volgens mij is revalideren in het zwembad veel beter en veiliger. odje schreef:Mijn paard had een peesblessure in de oppervlakkige buigpees.
Het genezingsproces heeft ongeveer 8 maanden geduurd maar hij is nu volledig hersteld.
Ik heb hem wel laten behandelen met stamcellen.
Dat revalideren in een zwembad leek mij ook wel wat maar helaas is het betreffende paard helemaal niet gek van water en dan moest hij eerst nog mak gemaakt worden voor water...